Müşteri Memnuniyeti Anketi

Hizmet Süreci
  Çok Kötü Kötü Orta İyi Çok İyi
Servis hizmeti sonrasında yapılan işlemler hakkında yeterli bilginin size net olarak verilmesi
Teknik servisin arıza giderme süresi
Servis Personeli
  Çok Kötü Kötü Orta İyi Çok İyi
Teknisyenlerin size olan yaklaşımı ve iletişimi 
Teknisyenlerin dış görünüşlerine gösterdikleri özen (iş elbiselerinin temiz, düzgün olması)
Teknisyenlerin kendilerini tanıtmasına yardımcı olacak yaka kartı gibi görsel  aksesuar kullanmaları
Teknisyenlerin bakım/onarım sırasında temiz koşullar yaratarak çalışması
Teknisyenlerin teknik problemleri çözme becerisi /yetkinliği
Teknisyenin yanında getirdiği yedek parçanın yeterli olması
Teknisyenin size güven vermesi
Teknisyenin sosyal yönünün/ iletişiminin kuvvetli olması
Teknisyenin verdiği hizmet sonrası hazırladığı raporların bir kopyasını size teslim etmesi 
Teknisyenlerinin teknik bilgi yeterliliği
Düşünce ve Önerileriniz
Gönder
Nasıl Yardımcı Olabiliriz?

Quisque egestas risus sed lacinia maximus. Nam commodo sapien sit amet elit malesuada, at efficitur lacus semper.

Dosya ekleGözat
Mesaj Durumu

Eksik veya bol alan bırakmayınız